Vše o nákupu

1. DOPRAVA ZBOŽÍ

Kurýr PPL po ČR

Cena přepravy je 119 Kč.

Vnitrostátní přeprava pomocí kurýrní služby do vlastních rukou. Kurýrní společnost vás bude informovat o převzetí zásilky a v den doručení také o čase doručení.

Doručení do výdejních míst PPL po ČR

Cena přepravy je 89 Kč.

Doručení zásilky do výdejních míst PPL. Kurýrní společnost vás bude informovat o převzetí zásilky a v den doručení také o čase doručení.

Osobní vyzvednutí

Zboží si po předchozí domluvě můžete vyzvednout na jedné z níže uvedených adres:

Generála Šišky 2080/22, 143 00 Praha 4

Jasná II 742/10, 147 00 Praha

Alternativně nabízíme i možnost vyzvednutí v Brně a Zlíně. Pro více informací nás kontaktujte telefonicky či e-mailem na info@crueltyfree.cz.  

2. PLATBA 

Před uzavřením objednávky vždy vyberte způsob platby. V našem e-shopu akceptujeme následující typy plateb:

Platba převodem

V průběhu objednávky zvolte možnost platba převodem.

Jakmile provedete objednávku budou Vám zaslány platební údaje prostřednictvím e-mailu vč. QR kódu pro pohodlnější platbu. Platbu prosím uhraďte nejpozději do 3 dnů ode dne odeslání objednávky. V opačném případě bude objednávka stornována.

Po zaplacení objednávky Vám bude e-mailem zaslán daňový doklad a Vaši objednávku budeme expedovat.

Platební údaje:

  • Číslo účtu: 2202081231/2010
  • Variabilní symbol: (číslo objednávky)

Online bankovní převod

V průběhu objednávky zvolte možnost online bankovní převod.

Pomocí platební brány je možné provést také platbu převodem. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na stránky vaší banky a veškeré informace o platbě (číslo účtu příjemce, variabilní symbol a častka) budou již předvyplněny a na vás bude pouze provést (autorizovat) platbu.

Platba online platební kartou 

V průběhu objednávky zvolte možnost platba online platební kartou (ComGate).

Po odeslání objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu. Zde zadáte své číslo karty, splatnost a CVC/CVV kód. Přenos informací je šifrovaný a bezpečný, nemusíte se obávat zneužití Vašich údajů.

Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. (https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana).

Případné reklamace nebo dotazy k platbám prosím směřujte na:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267 

Po zaplacení objednávky Vám bude e-mailem zaslán daňový doklad a Vaši objednávku budeme expedovat.

Dobírka

Cena dobírky je 29 Kč.

V průběhu objednávky zvolte možnost platby dobírkou.

Zboží hradíte až při převzetí zásilky kurýrovi, a to buď v hotovosti či platební kartou. V době převzetí je nutné se zdržovat na zadané adrese, jinak nebude možné zásilku doručit.

3. VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesplnilo objednané zboží Vaše očekávání? Přestože se to u nás stává zřídka, zboží Vám bez zbytečných průtahů vyměníme či Vám vrátíme peníze. Stáhněte si zde a vyplňte náš formulář pro vrácení zboží.

V každém případě je třeba vyplnit Formulář pro výměnu / vrácení zboží. Uveďte zde číslo objednávky a způsob vypořádání (výměna či vrácení zboží). Při objednávce více kusů nezapomeňte na formuláři označit druh vraceného zboží.

Přestože plně respektujeme Vaše rozhodnutí zboží vrátit, uveďte nám prosím důvod vrácení do formuláře, pomůže nám to minimalizovat počet vrácených zásilek do budoucna.

Zboží zabalte zpět do krabice, ve které jste jej obdrželi. Většina našich krabic obsahuje speciální lepící proužek, díky kterému zboží jednoduše zabalíte. Větší kusy jsou většinou baleny do krabice bez lepícího proužku, nezapomeňte tedy víko krabice upevnit, aby nedošlo při převozu k poškození či ztrátě zboží. Máte k dispozici i ostatní papírové obaly, které byly součástí původního balení? Zašlete je nám spolu s vráceným zbožím a přispějte tak k jejich opětovnému použití.

Zboží vracejte na jednu z uvedených adres:

Crueltyfree, Generála Šišky 2080/22, 143 00 Praha 4

Crueltyfree, Jasná II 742/10, 147 00 Praha.

Výměna zboží

Ve formuláři uveďte možnost výměna zboží.

Nezapomeňte nám napsat, zdali si přejete vyměnit zboží za stejný kus či za jiné zboží z našeho sortimentu. Pokud se bude lišit cena od původního zboží, po obdržení zásilky Vám zašleme údaje k doplatku či Vám vrátíme rozdíl v ceně zpět na uvedený účet.

Vrácení zboží

Ve formuláři uveďte možnost vrácení zboží. Vyplňte číslo účtu pro vrácení peněz.

Nevíte si rady s postupem při vrácení? Neváhejte nás kontaktovat telefonicky na uvedených číslech. Jsme tu pro Vás!

4. REKLAMACE

Přestože si dáváme záležet na výběru našeho zboží, může se stát, že Vám bude doručeno zboží s vadou. Prohlédněte si prosím zboží bezprostředně po doručení zásilky a informujte nás o zjištěných vadách do 5 pracovních dnů od doručení.

U našich produktů garantujeme, že si po určitou dobu zachovají svoji použitelnost nebo obvyklé vlastnosti. Pokud se na vašem kousku vyskytne vada do 24 měsíců počítané od převzetí, můžete u nás uplatnit reklamaci. Upozorňujeme, že běžné opotřebení, poškození způsobené kupujícím či vady, o nichž kupující věděl, nejsou předmětem reklamace.

Došlo k manuálnímu poškození nebo se vyskytla vada po záruční době? I v tomto případě se o vaše kousky rádi postaráme. Kontaktujte nás a my pro vás zajistíme opravu u našich osvědčených krejčích. Náklady na přepravu zboží a opravu v tomto případě nese kupující.

Doporučený postup kupujícího při reklamaci:

Kupující kontaktuje prodávajícího na e-mailové adrese info@crueltyfree.cz, kdy v uvedeném e-mailu uvede číslo objednávky, popíše vytýkanou vadu zboží (vč. eventuálního zaslání fotodokumentace), zvolí právo z vadného plnění (viz článek VII. Práva z vadného plnění uvedený v obchodních podmínkách), číslo bankovního účtu (na který mu prodávající zašle v případě prokázání vady náklady účelně vynaložené na uplatnění vad), adresu, jméno a příjmení. Jednoduše řečeno nám vysvětlete, co se stalo.

Kupující zašle předmětné zboží poštou na adresu kontaktní adresu prodávajícího:

Generála Šišky 2080/22, 143 00 Praha 4 nebo

Jasná II 742/10, 147 00 Praha.

Prodávající rozhodne o reklamaci do 3 pracovních dnů, ve složitých případech do 5 pracovních dnů a o svém rozhodnutí informuje kupujícího e-mailem.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Prodávající informuje kupujícího o vyřízení emailem.

5. SKLADOVÁ DOSTUPNOST

U každého zboží a varianty zboží uvádíme, kolik kusů pro vás na skladě ještě aktuálně máme.

V případě, že máme zboží aktuálně vyprodané, ale zůstává u nás v nabídce, je u zboží uvedeno „momentálně nedostupné“. Toužíte po vašem vysněném kousku, který aktuálně není dostupný? Kontaktujte nás telefonicky nebo na e-mailové adrese info@crueltyfree.cz a domluvíme se na možnostech objednání.

Protože většina našich dodavatelů je ze zemí mimo EU, může se doprava objednaných kusů protáhnout. O dni doručení Vás budeme průběžně informovat.